hurtiga märta

godkväll godkväll :)
Det är alldeles strax läggdags men jag tänkte att jag skulle skriva nån rad eller två
Idag har faktiskt med varit en bra dag. Faktiskt skriver jag med tanke på att vi slutar halv6
Men jag hade en hyffsat trevlig kund på eftermiddagen så det funkade
Alla blev nöjda och glada med mitt arbete, så det gick bra! :)
vid lunch kom en trevlig nyhet iaf, jag är klar med allting i små företagande
så Lina behöver inte dyka upp på dom lektionerna mer. Hur najs?

Jag har varit riktigt hurtig idag skall ni veta. Det märks att det spritter i hela mig nu
men jag får inte träna ordenligt förräns om ca 2 veckor ..
Hur som helst, jag fick mig ett infall och tog mammas cykel till torget
Var tvungen att köpa lite grejer som jag bara var tvungen att ha precis just nu
Tex, de två nya smakerna av naturdiet smoothie , så dom skall provas!
Man måste ha energi sådär på eftermiddagen när man blir trött, seg och vill hem
Idag tex saknade jag min Micke så mycket så jag höll på att gå under .. nästan iaf ..
Är det inte lite coolt, att vara som nykär efter ett helt år? Jag är bannimej fascinerad :)

Påtal om honom så skall jag sova hos honom imon, så jag borde slänga ihop några kläder
Måste komma ihåg att ta med mig mina saxar hem imon, skall klippa mickes mamma
Påminner ni mig om det eller? Vore najs

Ringde min moster idag med, jag mammsen och pappsen sjöng för henne
eftersom det är hennes stora dag idag!
Dom kommer upp till oss på fredag, me like! eller me love rättare sagt
Har saknat dom så mycket! <3
Nej nu får det allt bli sängdags.
Synd att det skall vara tråkigt väder imon med. Ställde klockan tidigare imorse för att jag skulle gå
men de regnade så jag sov en halvtimme till istället!
imorgon skall det ju vara likadant, men sovmorgon är då aldrig fel
Sov gott nu
Puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0