mysregn!

Det regnar på mitt föntster nu men det gör ingen för jag ligger i sängen :)
Mår ju som ni kanse vet inte sådär jätte bra. Men jag försöker krya på mig
Både världens bästa mamma och Micke kommer sart hem från jobbet
och då blir det nog lite fart på mig igen.
Ligger här och kollar på bilder från studenten tänkte jag säga me ikke
balen menade jag såklart. Vimmelbilder från kvällen som blev riktigt fina!
Och jag tror att alla vi var med på film haha, grymt babes!
Är så nöjd med kvällen så det är inte klokt!
och idag är det exakt en vecka kvar till studenten! Förstår ni de?
Inte jag heller. Jag minns när vi räknade ner från typ 146 dagar osv ..
Nu är det 7 nästan 6 dagar kvar. EN av dom dagarna skall vi vara i skolan
Idag var sista riktiga skoldagen och det var bara så skönt, men samtidigt lite synd
jag hade velat vara med på sista drop-in passet i skolan men jag var tvungen att gå.
Har ju varit sjuk sen i torsdags förra veckan så det är på tiden att bli frisk nu!

Ögonen känns lite bättre dag, skall ju såklart smeta in dom med salva ikväll igen
Den var inte så farlig som jag trodde, men läskigt vare och jag såg ingenting
jag har kommit fram till hur halvblinda personer ser! Suddigt, luddigt och mjukt
Så såg jag igår när jag skulle treva mig fram till mitt rum, hitta täcket osv.
Skulle skrivit ett sms till Mikael men jag såg knappt mobilen så jag gav upp de.
Och imorse skall vi inte ens prata om. Fliza måste trott jag var dum i huvudet
helt normal är jag ju inte men jag kunde helt enkelt inte få upp ögonen
dom satt fast! dom hade lixom klistrat ihop, så jag fick bända upp det ena ögat haha

Det regnar massor nu och jag blir faktiskt glad och extra mysig av det!
Jag och Micke skall nämligen ha myskväll ikväll. En planerad sådan för en gång skull
Inte som det brukar bli, att vi inte hittar på nånting och så blir det typ film sen sova
utan den här gången har vi besämt film, eller vi väljer mellan den om Benjamin Button
eller Madagaksar maraton (film 1&2) haha
Popcorn med pommesfritt krydda och hallon soda står det på menyn med!
skall bli så skönt, har sett fram emot detta hela dagen.
Bara för att jag känner mig lite extra mysig skall jag ta på mig min kofta nu och göra varmchoklad.
See you later kanske.
Mer balbilder kommer komma, speciellt på facebook. men det är så segt att ladda upp där
så håll ut kära vänner!
Puss på er

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0