oh happy day

Tjingeling i lingonskogen!
Fråga mig inte varför jag började inlägget sådär men det stämmer nästan
Jag var nämligen ute med vovven precis och då gick vi i skogen, fast med blåbär
nog pratat om bär. Jag skall inte skriva så himla mycket eller länge för jag ska gå strax
Kila ner till bussen som tar mig till salongen. Det är sista praktikdagen idag serru!
Fast, jag hänger inte läpp för de, jag skall ju faktiskt jobba imon med :)
Jag är på väldigt bra humör idag och det är ju strålande!
Hoppas det går bra med kunderna så jag håller mig på lika bra humör!
Blir en lugn hemmakväll sen efter jobbet .. tänkte kurera mig lite fast jag är bättre idag!
Halsen är väl sådär men det känns som att febern har flugit sin kos ;)
Jag funderar på om jag skall slänga på mig lite mascara , förövrigt orkade jag inte sminka mig idag
Har fått höra de senaste dagarna att jag är så otroligt söt utan smink. De lever jag på just nu haha

Nej nu får jag nästan ta och kila.
Skriver väl en rad eller två sen! Anledningen till att börja så sent är att jag inte har kund förrän kl 13
och eftersom jag är lite sjukis så fick jag vara hemma och ta det lugnt tills dess.
Men jag är väl på salongen strax efter halv så jag kan förbereda mig osv!
Jag har både slingor, färg kanske mer slingor och klippningar framför mig idag!
Imorgon är det med färg, kanske nån effekt slinga och klippningar
och på söndag skall jag färga och klippa mamma!
tänkte prova min balfrisyr ikväll. Om jag orkar och kommer på nått
annars har jag tänkt att ha det ganska så vanligt . .Får se
nu måste jag kila!
ha en bra dag!
Puss


Kommentarer
Du heter? Anonym

Prova frisyren och släng in en bild!

Och fortsätt att vara på bra humör! Det är alltid bra.

Ska fortsätta att tjuvläsa din bloggeli blogg.

Nice med bakgrundsfärgen och textfärgen. =)

2009-05-15 @ 14:05:14
Du heter? milily

Glömde skriva avsändare -.-

2009-05-15 @ 14:06:02
URL: http://www.metrobloggen.se/milily

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0