skrivbehov

Godkväll bloggen och alla som ingår! :)
Det bärjar dra ihop sig nu och snart skall jag krypa ner i sängen
men jag tänker göra en uppdatering för eran skull, hihi och för min egen
Visste ni att jag har ett behov av att blogga? Eller egentligen ett "skriva-av-mig" behov.
det har jag haft enda sedan jag var liten. Ungefär 7-8 år gammal!
Tycker det är så skönt och jag blir glad av det. Tycker det är så kul med kommentarer
och att veta att folk faktiskt läser det jag skriver om! Det tycker jag är roligt.
Men jag blottar mig inte totalt här bara för att jag känner att jag måste skriva av mig.
Det är väl en nackdel med att folk läser just min blogg. Man kan inte skriva vad som helst
Men det är absolut ingen fara, det får jag ut på annat sätt ändå. Tex genom Mikael
han får stå ut med en hel del. Lyssna på all möjlig skit och framför allt mina i-landsproblem
som ständigt dyker upp i min vardag. Men hur lätt är det att heta Lina petersen och vara 18 år då?

Helgen har varit fin, en fin helg!  Det var roligt att jobba i lördags med.
Vi fick tag på en slips till Mikael med och jag föll pladask för en klänning på MQ.
Typiskt mig kan man tycka (det var iaf vad Micke tänkte när jag utbrast ett : ååååh i affären)
Men den är så fin och köper jag den, vilket jag troligtvis gör, så skall den användas vid två tillfällen!
Nämligen på middagen den 26/5, ni vet lärarmiddagen i skolan
och på kvällen den 27 när jag har tagit STUDENTEN!!!!!
Vad kan passa bättre? Sedan är det en perfekt klänning att ha till sommaren.
Märks det att jag vill ha den eller?
Men jag har även sagt till mig själv att jag vill in på shock och kolla. Vet en himla snygg klänning där
Får helt enkelt se hur det blir med den saken babes! :)
Imorgon är iaf klänningen redan fixad och klar. Den är så fin!
Allting känns ganska ordnat inför balen imon och det skall bli så himla kul!
Skall komma ihåg att sätta min kamera på laddning nu när jag lägger mig
Tänkte ta med mig den till skolan imorgon och fota när vi fixar varandra i håret
Hur min friss nu blir får ni se på kort sedan, det blir en överraskning
Det blir ungefär lika överraskande för mig eftersom jag själv inte vet hur jag vill ha de!
Men naglarna är fixade och brännan likaså. Så nu är det bara för mig att hoppa i säng.
Har så sjukt ont i halsen så det är ine klokt, så lite sömn på det hela blir nog bra
Sov gott allihopa
puss


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0