sol sol strålande sol

Tjena mitt bena :)
Sitter faktiskt i skuggan. Jag skall inte klaga men det är för varmt i solen!
Jag försökte med var tvungen att fly in i skuggan ett tag.
Mikael är påväg hit och då skall vi faktiskt ner till havet
så jag kan sitta i skuggan ett tag nu tills han kommer typ så solar jag sen :)
Man vet inte men det kanske blir årets första dopp idag då?
Har ju hört att vissa redan badat. Jag brukar bada vid skolavslutningen typ
den brukar ju vara typ den 10-12 juni. Inte som nu den 27/5, lite för tidigt!

Var och handlade med mammsen imorse, gick ju finfint :)
Var på apoteket och köpte kirurgtejp med solskyddsfaktor, till min mage
Måst ju skydda operationssåren i minst 6 månader .. Sucks
men tejpen var typ hudfärgad så det såg inte så hemskt ut! får står ut i sommar!
Vi köpte nybakade frallor också och åt i solen när vi kom hem, mums
Köpte jordgubbar med som jag redan knökat i mig.
Ikväll skall jag till Sandra och grilla med några tjejpolare och Mikael, mys
Sen om vi är sugna drar vi in till stan och slår klackarna i taket på nån krog! :)
Hoppas ni får en najs dag!
Nu dör snart batteriet på min dator, orkar inte gå upp och hämta laddaren ..
Puss på er

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0