Städryck!

Tjena tjena hej bloggen :)
Lördagkväll tänkte jag först skriva men det slog mig att det är fredag!
Det känns allt lite knas när man varit ledig sen i onsdagseftermiddag ..
Jag har gått runt hela dagen och trott att det varit söndag
tills nu då jag fick det till lördagkväll. Bara för att jag lyssnar på lite partymusik :)
Jag skall alldeles strax äta lite middag med la familia och sedan ha myskväll
Eller tjejmyskväll låter mer rätt. Antar att det lite härligt tjejsnack med!
Sånt där som jag gillar! Sofia är nämligen påväg, lilla fialottabus :)
Vi tänkte kolla på The Curious Case of Benjamin Button och dregla över Brad Pitt
Låter inte helt fel va? Med tanke på att filmen nästan är 3 timmar lång.

Idag har jag varit riktigt redig. Ni borde alla vara väldigt stolta över eran Lina
Jag har nämligen grundstädat mitt rum. Med det menas att jag har dammsugit
allting i mitt run som går att dammsuga. Jag har rensat ner saker från smink&parfym
hyllan och dammsugit där, dammat tv bänken, flyttat hela den och dammsugit bakom!
Jag har även rensat lite och helt enkelt fått ordning på saker och tingt i min lya
Som grädde på moset så har jag precis tvättat min smink borstar+penslar
Hur duktigt?
Känns himla bra. Med tanke på ögoninflammationen (som förövrigt är bättre)
så har jag ju inte fått sminka mig eller så. Har inte gjort det sen balen
Men nu kan jag snart spackla på igen eftersom allting är rent och fint!
Det var jätte längesen jag gjorde de. Nästan så jag borde skämmas
Ni vet väl hur viktigt det är? Jag vet de och borde tvätta dom en gång i månaden
som man bör göra när man sminkar sig i stort sett varje dag.
Nog på lektionen om smink, ni lär er nog så småningom :)

Idag har förövrigt varit en jätte härlig dag. Gillade mitt städryck jag fick
det är bra att man får sånna emellanåt, det behövs verkligen.
Efter jobbet kom Mikael, han hade glömt lunch så han var vrålhungrig
han kom vägen förbi mig med varsin pizza till oss. Tjockisar som vi är haha
gott var det iaf, och vet ni vad? jag slog rekord, jag åt upp HELA min pizza :D
Lite stoltis .. Men jag kanske ska tillägga att jag äter barnpizza ?! haha
Nu är det mat igen, grillat skall vi äta. Sen kommer nog Sofia lagom :)
ha en bra kväll
Puss på er



Kommentarer
Du heter? Anonym

I totally like you !

2009-05-23 @ 01:22:08

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0