Till Mikael

Glömde skriva en sak som jag faktiskt ville ha sagt :)
Jag har haft så himla kul med dig idag Mikael. Herregud vad jag har skrattat
Det var enormt längesen jag hade SÅ kul med någon.
Att jag får kramp i magen av att jag skrattar. Eller måste lägga mig på golvet
Mitt i våran avancerade matlagning (färdiga köttbullar och potatiskroketter i ugnen)
satte jag mig på golvet mot kylskåpet bara för att få pusta ut lite.
Och när vi låg på bänken ner vid bryggan, skrattade jag så jag höll på att trilla av.
Det jag vill säga är att jag har haft himla kul idag! Älskar att skratta
och att göra det med dig är nått utav det bästa jag vet!
vi har alltid så himla kul ihop, det blir lixom aldrig tråkigt
Jag älskar att vi nästan är mer bästakompisar än vad vi är pojk och flickvän
men bara nästan :)
Tack för att du finns <3

Kommentarer
Du heter? Mikael

Älskling vet du hur glad jag blir eller?? :D

Idag kommer bli bäst!

2009-05-18 @ 08:04:51

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0