tomatansikte, popcorn och cola

Tjena babes :)
Denna dagen har gått fort trotts att jag inte gjort nått speciellt
annars när jag är hemma brukar jag bli uttråkad, tycka det är segt lixom.
Men idag har varit riktigt skönt och jag har varit på bra humör hela dagen!
Just nu hämtade jag ner datorn till köket och sitter vid köksbordet
håller nämligen på att göra popcorn, sånna där riktiga på spisen ni vet
hur gott som helst! Det har slått mig att popcorn är bättre att smälla i sig
Alltså bättre än en fet godispåse som jag blir sugen på ganska ofta.
Mikael är inte så förtjust i just godis, så oftast är det jag som köper själv
I början minns jag att jag kunde hoppa över att köpa godis eftersom han inte ville
men nu känns det inte "dumt" att äta ensam trotts att han inte äter.
Det är inte bra! Det är ju så mycket mysigare att äta godis tillsammans!
Kanske ska jag göra som honom, äta mindre godis?
Mikael, tro nu inte att jag bestämt detta! jag bara spekulerar, okej? haha

åh, nu poppar popcornen där borta på spisen och det luktar gott!
Pappa har åkt nu btw, och mamma är borta ?!
Hon gick ut med hunden för kanske en timme sen och är borta fortfarande
jag slår vad om att hon fastnade hos Marita (grannen) med ett glas vin :)
Själv skall jag ha en riktig myskväll! popcornen är ju på G som sagt
ett stort glas cola, ett fotbad med fotsalt från Ikea. (nästa gång provar jag de från Åhléns)
Tror jag skall köra på fotbad, hur som helst så skall jag smörja in mitt ansikte lite
Jag ser nu ut som en tomat även på armar och på kinder. Så charmigt så!
Har fått nått prov på nån ny nivea lotion som jag tänkte provar!
Nej nu ropar sex and the city på mig, see you later kanske
Ha en bra kväll!
Puss

Fotsaltet från Åhlens, ca 50 kr :)


Kommentarer
Du heter? Mikael

Joho nu har du ju sagt det!:D kommer du inte ihåg vårat löfte? :D

2009-05-31 @ 20:27:15
Du heter? Lina

haha jo älskling, jag kommer ihåg ..

2009-05-31 @ 23:25:34
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0