Sleep tight!

Godkväll babes! :)
Jag antar att mitt goda humör sitter kvar för inte är jag ledsen.
Det har varit en riktigt bra dag idag, rolig lixom och allting har gått fine.
Jag släppte iväg nöjda kunder och det blir man alltid så himla glad av.
Att göra ett bra jobb och få en människa så nöjd över sitt hår är en grym känsla!
Nog snackat om jobb .. skall ju som sagt jobba på salongen imon med
men det skall bli riktigt kul.
Efer jobbet hade jag en stressig eftermiddag framför mig, trodde jag.
Tills jag kom hem idag och mamma guidade in mig i våran hall för att visa mig en sak.
Där hängde min finfina balklänning som jag skall ha på studentbalen på måndag!
Vilket betyder att imorgon after work så åker jag och Mikael hem hit och hämtar sjalen,
ni vet den som man skall ha tillsammans med klänningen ..
Så skall vi dra in till den kära staden och leta efter en slips till honom .
Efter det skall Mikael in och beställa blommor tills på måndag, men tro det eller ej
då får jag inte följa med.. Utan är tvingad att sitta i bilen .. To bad for me!  :)

Just nu sitter jag faktiskt här i min ensamhet och kollar på film
and guess what?
Det är jätte skönt! att vara ensam alltså. Okej det är tråkigt att vara sjukis
och jag saknar min micke lite grann, men ändå.
Jag sitter lixom här med min laptop i knät och kollar på filmen som går på femman.
Tänkte nu i pausen krypa ner under täckena och kolla på slutet.
Sen är det nog dags för mig att sova. Om jag inte tänker helt fel så ringer kl vid 8:30 imon.
Kan väl nämna att jag provade min ena tanke kring "balfrisyr" men jag vet inte.
Kanske vill ha det som vanligt ändå. Låter tråkigt men det är riktigt snyggt!
Får se, det blir nog en överraskning på måndag hur det blir!
Ni får helt enkelt se fram emot balbilderna som kommer komma upp :)
Sleep tight, Puss


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0