Cupcake pro

Godkväll :)
Min eller våran (min och Mickes) fullspäckade söndag är över.
Vi har haft riktigt trevliga grejer för oss idag, en kul grej jag hållt tyst om!
Fram tills nu .. Jag bara måste avslöja lite fastän det inte är klart än.
Vi har varit på lägenhetsvisning idag, eller Mikael och jag följde med?
Eller, jag vet inte riktigt hur jag skall säga de. Det är lite knepigt de där
För jag hittade annonsen i tidningen och sa att den ka vi åka och kolla på
Vi gillade bilderna i annonsen så Mikael gick in på internet och kollade vidare.
Han kollade upp allting och visningen var idag vid 12-13 tiden.
Men grejen är ju den att .. Lägenheten blir Mikaels, det är han som köper den
Men jag skall ändå bo där, kanske inte sova där alla 365 dagar om året men ändå.
När jag får fast inkomst, då kanske vi delar på hyran osv
Så, då kan man väl säga att vi har varit och kollat på lägenhet? Rent tekniskt sett :)
Mer om allting tänker jag faktiskt inte förklara, utan antingen blir den hans (våran)
Eller så letar vi efter en annan. För flytta det är han sugen på.
Och inreda en lägenhet, det är jag garanterat sugen på haha
Men en sak kan jag avslöja och det är att vi har haft turen på våran sidan
och att jag kanske imorgon vet om vad som händer eller inte händer! Kul va?

Påtal om imorgon så är det ju måndag den 25. Vilket betyder löning för många
men inte för brudarna i FR3A. För det första har vi fortfarande studiebidrag, inte lön
och för det andra så skall vi ut till marstrand imorgon och grilla tillsammans!
Hoppas verkligen vädret tillåter det. Det hade varit så mysigt!
Ingela, våran lärare, skall bjuda på pastasallad, bröd och sådär
så skall vi själva ha med oss det vi vill grilla och dricka. Mysigt va?
Idag förresten har jag varit på kalas, hos Jonas, Mikaels bror som fyllde hela 28 år!
Så jag är mätt och go i magen nu, perfekt att krypa ner under täcket och sova :)
Mikael har redan krypit ner, och bara för att informera så har han stört mig konstant
under hela detta inlägget. Men det är väl charmigt det med? :)
Sov gott nu, puss på er

Erkänn snyggt inslagna presenter?

Fyndade VÄRLDENS SÖTASTE muffinsbok idag. Skall bli proffs tänkte jag!


Kommentarer
Du heter? Mikael

min muffinsexpert:D

2009-05-25 @ 07:35:40
Du heter? Lina

såklart!

jag skall göra dig förvånad må du tro :D

mig själv med för den delen haha

2009-05-25 @ 22:36:14
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0