Kings of leon

Hejsan, godkväll, tjena, hejhej och alla andra hälsningsfraser jag kan komma på.
Har precis bänkat mig i min säng och kände för att skriva en rad eller två.
Uppdateringen har ju inte varit av det allra bästa laget nu det sista precis.
Har bara varit hemma en liten stund, Mikael släppte av mig innan han åkte till Tjörn.
Vi (eller jag) gjorde varm choklad i en termos och åkte ner till havet och satt och pratade.
Chokladen blev väldigt god och att sitta där på en klippa i solnedgången var mysigt!

Imorgon lär blir den skönaste och bästa skoldagen ever. Jag börjar nämligen klockan 13
eftersom jag är klar med allting i små företagandekursen. Känner mig aningen stolt
eftersom det antagligen blir ett klockrent MVG i den kursen. Inte illa pinkat va?
Hur som helst, när jag väl börjar då efter lunch så har vi egen hårvård
De som alla längtar mest till .. Då fixar vi våra egna hår på varandra och det är så kul!
Om inte annat härligt. Mitt hår är ju ganska nyfärgat så jag lider inte av nån hemsk utväxt
Men här skall det fixas ändå må ni tro. En överraskning för den som inte vet helt enkelt ;)
Men snyggt och härligt skall det bli!
Idag är det exakt en vecka till balen, alltså om en vecka vid denna tidpunkten är det drag!
på Valand äger den rum ifall jag glömt att säga de. Kom gärna och kolla på oss vid Poseidon
innan vi tågar ner till Valand. Vid halv sju tiden nästan måndag håller vi till där!
Idag har jag varit trött och seg så trotts att jag har sovmorgon så skall jag lägga mig snart
Tänkte tvätta bort sminket och sedan lägga mig och läsa eller lyssna på musik tror jag.
Det var verkligen längesen jag gjorde de.
Förr, typ hela högstadiet och ettan-tvåan på gymnasiet, lyssnade jag alltid på musik
Alltså i sängen innan jag skulle sova. Det var lixom varenda eviga kväll
Det har jag kommit ifrån lite nu .. Mina skullcandy hörlurar är för stora att ligga på sidan med.
Måste skriva en sak till :)
Idag var jag på Barbarella och kollade upp hur det blir med mina piercingar
och inom en snar framtid har jag mina två piercingar tillbaka!
Lite fix och trix, så går det! Naveln får jag trixa lite med innan jag kan ha en vanlig stav
Läppen kan jag ta på exakt samma ställe!
snart så är jag fulländad igen! Wooho
Nu skall jag tacka för mig. Ha det bra babes
Puss på er

Kommentarer
Du heter? Sofia

Det vore såååå jävla bäst !!!!!!!

jag har panik å frågar alla nu !!

den är svart =) Den orginalet du vet . den medium :D hihhi

vi hjälps åt imorgon med håren va ?=)

2009-05-11 @ 22:49:18
URL: http://synchroskater.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0