Swosch vad fort

Swosch vad fort tiden gick nu på kvällskvisten!
Jag hade ju räknat med en hel del saker jag skulla göra,men ikke.
Jag har hunnit med en hel del ändå och det är ju faktiskt duktigt av mig
Dagen på Marstrand, eller på Koön där vi faktiskt tillbringade dagen
var helt underbar! Hur tur hade vi inte med vädret då?
Usch vad vuxet det där lät. Men ni vet att på onsdag kliver jag in i vuxenvärlden!
Läskigt men det skall verkligen bli SÅ kul!
Vi hade som sagt en kanondag med klassen och gud vad mysigt det var.
Vi kände verkligen allihopa att i kommer sakna klassen och vi undrade varför,
varför vi inte gjort grejer tillsammans innan. Det kändes som en självklarhet idag.
Jag slänger med lite härliga bilder ifrån dagen längre ner i inlägget :)

Jag har så jävla ont i halsen just nu. Det går verkligen upp och ner HELA tiden!
Men nu för en liten stund sen bestämde den sig för att göra ont igen.. Hopplöst

Jag har kört värsta långa bilturen idag med mamma och gamla bettan till Volvo
det gick riktigt bra och en sak undrar jag. Hur kul är det inte att köra bil?
Hur kul som helst. Mamma lurade iväg mig på en sväng jag aldrig kört innan.
Hade tillslut ingen aning om vart i var nånstans. När jag körde mot Frölundatorg
började jag känna igen mig, sen tappade jag, sen kände jag igen. sen var vi hemma!
det var riktigt kul och jag hade lektion för Mamma samtidigt. Satt och rabblade skyltar
ifall hon glömt av eller helt enkelt inte har koll på alla skyltar
(som om hon inte ser dom var eviga dag)
Nej jag måste ta och avrunda nu. Har lite grejer att fixa inför imorgon
har iofs hela förmiddagen på mig, börjar inte förrän vid 15 tiden imorgon, så skönt!
Då skall vi fixa frisyrerna för att sedan gå på studentmiddag i skolans restaurang.
Kan bli trevligt, hoppas det är god mat!
Sov gott, puss




C's sötaste hundvalp var med oss hela dagen. Vem smalt inte?
Fler bilder kommer ni hitta på min bdb och på min facebook :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0