Vad gör man?

Tjenamors! :)
Godmorgon känns lite fel att säga nu, klockan är ändå över 12
och jag har varit i vaken i nästan 2 timmar. Ätit frukost och allting.
Funderar på att gå ut i solen lite faktiskt, känns segt att sitta vid datorn.
Har försökt ändra lite grejer här på bloggen men det funkade inte riktigt
Får väl ge det ett försök nån dag då jag har lite mer tålamod ..
Jag och några andra stör sig nämligen på att när man kommenterat
så är kommentartexten nästan samma färg som bakgrunden så man ser inte.
Jag har försökt tre ggr att ändra det nu men den vill inte riktigt. Så jag ger upp!

Idag är det lördag hela dagen lång. Jag känner för att hitta på nånting nu på dagen
och inte sitta här och vänta på att Mikael skall vakna till liv och pallra sig hit
Men vad hittar man på egentligen? Fika med nån i stan hade varit mys ..
Eller så sätter jag mig ute i solen och förbättrar på brännan lite :)
Vi får se vart dagen slutar helt enkelt!
Jag kan ju faktiskt ta och sminka mig lite haha. Längtade ju så efter det igår!
Nej jag skall inte skriva mer, skriver bara massa strunt ändå.
Det blir nog lätt så när man inte vet vad man ska hitta på
Jag löser det!
hörs kanske sen, ha en bra dag
Puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0