Your sex is on fire

Godmorgon världen! :)
Jag har faktiskt varit vaken en bra stund, har bla redan ätit frukost och fixat lite.
Lagt Kings of leons nya album på min ipod, så nu vet ni vad jag gör på bussen sen.
Skalla strax börja göra mig iordning lite, kläpå mig och sådär sen ut med vovven :)
Orkar inte sminka mig idag och skall nog ha ganska så softa kläder tror jag.
Det är härligt väder ute idag så vet inte varför jag suttit vid datan hela morgonen ..
Kanske hinner sitta en stund i solen sen innan jag skall gå till bussen :)

Jag har precis lagt upp massa bilder på min bilddagbok, det var längesen sist
jag skall orka lägga upp några av dom facebook med tänkte jag
men det är aningen krångligare och tar tid. Får se om jag gör det sen ikväll!
slutar ju inte förrän halv 6 och när jag kommer hem skall jag skriva ett pm till svenskan.
får se vad jag orkar helt enkelt!
Nej nu får jag ta och klä på mig nånting, så det händer lite grejer idag!
Ha en fin dag allihopa, det skall jag ha!

Min nya klänning från Lindex, som jag ändrat banden på :)
Lite egopics från igår bara.
Puss

Kommentarer
Du heter? Johanna

Åh, vilket söt klänning!

2009-05-12 @ 17:37:47
Du heter? Felicia

Nej va fin klänning ! :D

2009-05-13 @ 18:42:23
URL: http://moorrr.blogg.se/
Du heter? milily

En heeeelt underbar klänning!!

Ska kolla Lindex så fort jag bara kan för att se om den finns kvar ännu. ;P

2009-05-14 @ 22:48:22
URL: http://www.metrobloggen.se/milily

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0