Eftersnack

Jag och Johanna skippade efterfest och körde på eftersnack istället,
det är det nya. Vi har haft en trevlig kväll, skönt att träffa alla :)
Är sjukt trött men vill ändå inte sova riktigt än känner jag.
Mikael är i stan med några killkompisar, hoppas dom har kul,
känns knasigt att inte vara med för en gång skull men ändå skönt.
Det är första gången jag lägger mig ensam här i lägenheten.
Är så trött så förhoppningsvis kommer jag slockna med en gång.
För att sedan vakna när Mikael kommer in ramlandes haha.
Det ser ärligt talat ut som kriget här (dom förfestade här hos oss)
men jag tänker vara en trottsig liten unge och inte städa ett piss
skönt att göra lite revolt ibland haha.
Annars idag har det varit jobb hela dagen lång på salongen,
haft en kanon dag. Riktigt härliga kunder som alla blev supernöjda,
man blir så himla glad av sånt. Att höra hur bra det blev, gör en nöjd.
Så en kanondag som fortsatte i samma spår, tro det eller ej.
Blev hämtad av Mikael efter jobbet, han krånglade in cykeln i bilen
och hade varit på Maxi och systemet. Handlat massa godsaker till oss.
Bla grejer till min favorit mat (hemmagjorda hamburgare)
och grymma grejer till förfesten eftersom tanken var att jag skulle med ut.
Så himla söt. Men Johanna fick mig på andra tankar och det ångrar jag inte!
Nu skall det läsas lite bloggar och sedan släcker jag lampan, god natt

Kommentarer
Du heter? Sara

Ah okej :) Ja det finns ju här i göteborg med tror jag :) Men min skola har en kortkurs för frisörer, prova att kolla på den. Makeupstudion.com, dom hade det förut iaf. Det kan ju vara någonting? ;)

2009-11-07 @ 11:42:38
URL: http://sarajohansson.nu
Du heter? Johanna

Jättekul att du hängde med!!! :D

2009-11-07 @ 17:36:24

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0