Hemma igen!

Hem ljuva hem, så skönt och så underbar!
Som ni säkert förstår så är vi hemma nu efter våran weekend.
Trotts att vi halvsov på tåget i 3 timmar så är jag dödstrött.
Skall slänga av mig kläderna och hoppa i säng, tänkte jag.
Kommer antagligen somna innan jag vet ordet av, skönt.
Imorgon ringer klockan 7:00 och då är det bara att kliva upp
Blir hämtad nere på torget av Liselotte 7:50
Har ju nämnt att jag skall vara modell för henne på söndag
så imorgon skall vi åka till studion och prova smink osv :)
Var meningen att jag skulle skriva hej, jag lever och god natt
det blev nästan en mening? Sov gott allihopa, hörs imorgon
Och oroa er inte, I'm back in the game (bloggandet alltså)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0