Hollywood

Okej, om vi säger såhär, jag har haft en jätte rolig dag, det gick kanon,
var svårt, tog på krafterna men det var super kul och jag är dödstrött
så förstår ni hur jag mår va? :D På ett ungefär iaf.
Efter allt jobb på FACE Stockholm make-up studio så hämtade Micke mig.
Vi stack en snabbis till Hollywood för att kolla en grej med hans keps
och sedan körde vi raka vägen till IKEA. Fick en hel del fint med oss hem.
För en gångs skull köpte vi bara grejer vi behövde, bra gjort.
Har fixat lite här hemma efter maten så nu är det riktigt fint.
Ni skall bara se våran hall, den är nästan to die for alltså ;)
Nu skall en trött Lina hoppa ner i sängen och få massage med tända ljus.
Ganska bra sätt att avsluta en rolig söndag på tänkte jag.
Imorgon hörs vi igen och i veckan väntar bättre uppdatering än i helgen.
När jag har min nya mobil kan jag mobilblogga, det blir grejer det.
Har en rolig vecka framför mig nu, my god, berättar imorgon ♥

Kommentarer
Du heter? Sara

Haha ja det är ett ganska fånigt program faktiskt, förstår ju inte riktigt varför dom ens gör ett program om Ullared, men värst var nog bögen som var med :P

2009-11-08 @ 21:49:13
URL: http://eckerman.bloggagratis.se
Du heter? Viktoria

sV: men sånt ät bra med nätet, kolla alla avsnitt du missat där! :)

2009-11-08 @ 22:04:10
URL: http://vickanss.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0