Jordnötsås

Som ni säkert förstått av inlägget nedan blev det en fika
men även middag med Mikaels mamma och Matz.
Dom bjöd på thaimat som vi åt här i lägenheten, så gott!
alltså, jordnötsås måste ju vara en skänk från ovan? Seriöst
Det är så gott man vet ju inte vart man skall ta vägen..
Hur som helst, jag gjorde en total make-over på Monica,
hon blev så snygg och himla nöjd. Kul!
Vi har tagit bort bardisken och slått ut väggen här hemma,
läskigt för det känns så tomt men det blev en bra skillnad.
Det gjorde mycket. Men en sak stör jag mig på,
varenda gång nu när vi fixat och får ordning på saker så
ångrar jag mig. Att jag inte tar en förebild och en efter bild!
Det är så irriterande, det hade varit så kul att ha.
Men men, ni får helt enkelt bara se de fina resultatet.
Nu är det dags för sängen, Mikaels klocka ringer tidigt imon.
Sov gott

Kommentarer
Du heter? melissa

SV: tack! :D ja det är jättekul :)

2009-11-16 @ 09:36:27
URL: http://melissablogg.devote.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0