Just nu

Ni får ju faktiskt ursäkta mig lite för den dåliga uppdateringen.
Men ni som varit på Ullared vet att det tar nått enormt på krafterna.
Plus att jag körde halva vägen dit och HELA vägen hem!
Så igår tog jag det lugnt på kvällen med familjen, sedan Mikael.
Visade Mikael allting jag hade köpt och fick godkänt på allting. Pjuh!

Just nu sitter jag vid köksbordet här hemma och väntar på mat.
Haha, vad bekvämt det lät men det är faktiskt sant.
Kom precis hem från jobbet nästan, är trött och vrål hungrig.
Så det passar utmärkt att vi skall äta min favoritmat ikväll :)
Efter middagen är jag kanske med Johanna? Får se vad vi hittar på.
Sist vi var med varandra fick jag gjort två armband till, sa jag de?
Bild på dom kanske jag kan ta imorgon, blev riktigt nöjd.
Nu tänkte jag kasta mig in i bloggvärlden ytterligare och läsa lite,
ha ju missat en himla massa bara genom att vara borta en dag.
vi hörs lite senare! Nu följer uppdateringar som vanligt, don't worry

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0