Kvällsmys på dagen

Mitt på ljusa dagen har jag lite kvällsmys för mig själv.
Sitter med en stor kopp grönt-te (lär mig att tycka om de)
Det är inte riktigt min grej än, det får lixom ingen smak?
Till min stora kopp te, för den är verkligen stor vill jag lova,
så äter jag skorpor. Ni vet sånna där med lite kardemumma i?
Hut gott som helst. Sånna man kan trycka i sig en hel del av.
Förövrigt har jag gjort lite julkort idag, fast utan inspiration.
Den var någon helt annanstans. Det är så när man behöver den.
Jag känner mig lite tvungen att göra julkort nu men då går det inte.
Skall köpa nytt material imorgon antagligen, då kör jag igång!
Har en liten överraskning att fixa åt min Mikael idag, kom på den nu.
Det är ingen stor grej men det är alltid kul att mysa till det lite extra.
Så när han kommer hem ifrån jobbet väntar något gott och mysigt!
Skall strax gå ut med hunden sedan cyklar jag faktiskt med en gång.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0