Middags tips, enkelt och snabbt

Ännu en gång har jag överträffat mig själv i köket
Ibland kliver jag in med lite väl högt självförtroende
men oftast blir det ju bra. Är det verkligen så enkelt?
Att laga mat alltså. Det är nått som kommit nu :)
Kanske har jag en dold talang inom mig som vill fram,
i själva verket är jag inte alls frisör utan en mästerkock.
Haha, jag skall inte klämma i så jag dör, men kul är det.
Jag tog vad vi hade hemma och fick till det riktigt bra.
Bacon, ett paket, tinade jag lite granna i micron och delade.
Pasta, valde skruvmakaroner idag, kokade precis som vanligt.
I stekpannan hettade jag upp smöret och pressade i vitlök,
det luktar ju så gudomligt gott. Fräste den i lite chilikrydda.
Lade sedan i all delad bacon, sedan fick det steka på högvärme.
Hällde sedan i en förpacking pastasås, tomat och vitlök!
Kryddade lite extra med chili, spiskummun och "pizzakryddor".
Kanon gott och så enkelt. För svårare än så var det inte :)


Kommentarer
Du heter? Sara

Har läst sedan augusti, och är klar i december. Så nu har vi gått igenom alla skönhetssminkningar och ska börja med trend och fantasi bland annat. Så nu blir det mer kreativt än innan. Så ja, vad finns det att säga. Vi lär oss allt som krävs för att kunna arbeta som makeupartist och lite till känns det som. dock inte så mycket hår, utan det får man läsa till. Har en del teoretiskt med, och lite gästföreläsningar osv. :)

2009-11-05 @ 21:20:06
URL: http://sarajohansson.nu

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0