min egna design!

Jag sitter och pysslar lite med min nya almenacka, för 2010.
Jag har väl sagt att det är en sådan som man designar själv?
Framsidan, baksidan och några sidor in i den är helt tomma.
Alltså genomskinliga plastfickor om ni tänker er.
Där hamnar min design! Jag vill göra allt och ingenting, svårt.
Baksidan är hur som helst klar, den blev enkel men snygg.
I mitten nånstans satte jag precis ett mörkrött papper, enkelt
med ett fotografi på Mikael. Ett klasskort från 2an i gymnasiet.
Det är taget med sepiaton så det blev snyggt med det mörkröda.
Men nu vet jag inte. Framför Mikael har jag nu två sidor att fylla,
varav den ena då är längst fram. Men vad skall jag ha där?
Det är ju snyggt med massa småkort på folk och saker man gjort,
men orkar man skriva ut och hålla på? Bläcket är typ slut, haha.
Nej jag får helt enkelt hitta på nått ballt som första sida, thats it.
Nu kommer mickepicke hem från Norrköping, så jag skall dra :)

Kommentarer
Du heter? Johanna

Bild på mig (Y) <3

2009-11-25 @ 21:40:56
Du heter? Neha

Härligt:D



Allt är bra med mig

2009-11-25 @ 22:46:25
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Du heter? Felicia

Vart köpte du den ? :D

2009-11-28 @ 13:52:37
URL: http://feliciastaaf.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0