Modevisning sen städning

Tro det eller ej men vi är vakna och i full gång med städning.
Frukosten gjorde jag iordning till oss medans M satte igång.
Vi får ju finbesök idag, hans mamma, Matz och bror kommer.
Jag och Monica skall till salongen, hon skall få slingor och klippning,
efter det skall vi antingen äta middag eller fika tillsammans allihopa.
Så här hemma städas det för fullt nu! Det behövdes i vilket fall som helst.
Och äntligen får jag tummen ur att plocka upp alla Ullareds grejer
som jag av någon anledning täckt hela vardagsrummet med!
Hade en modevisning för Mikael på kvällen sen har dom legat bra där :)
Nu skall jag ta tag i den högen och fortsätta få fint här hemma.
Vi hörs sen igen

Kommentarer
Du heter? The blog of Rebecca Svensson

Thank U! :)

2009-11-15 @ 11:41:28
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Du heter? melissa

SV: visst gjorde den.. tack! :)

2009-11-15 @ 18:20:08
URL: http://melissablogg.devote.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0