När kommer kylan?

Godmorgon godmorgon, har ni haft en bra natt?
Jag har sovit som en prinsessa, våran säng är så himla skön.
Den var ännu skönare nu med tanke på att vi sovi Mikaels
gamla säng igår natt som är 105cm. Sånt funkar inte.

Jag funderar lite såhär på morgonkvisten, tänkte dela med mig.
När hade vädret tänkt att skärpa till sig? Det är fan 8 grader ute.
Vi är i slutet av november månad denna veckan, jag vill ha kyla!
Några grader kan väl tempen sjunka? Lite frost iaf?
En annan sak jag funderar över såhär på morgonen är frukost.
Min mage är inte alls sugen på frukost men nånting måste jag ha.
Om jag läser min favoritbloggar en stund kanske jag blir hungrig :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0