Ögon make-up

Godkväll, (som egentligen borde stavas god natt.)
Jag skall strax sova, mina ögon går i kors, är riktigt trött.
Men först vill jag skriva nån rad om min grymma kväll.
Den har spenderats tillsammans med Johanna och har varit grym.
Hon plockade upp mig här hemma för att åka och handla mat.
Vi bestämde oss för att göra kyckling fajitas, så himla gott.
Köpte även med oss lite naturgodis, enbart för att det är så smarrigt.
maten blev lyckad, Johanna skar grönsaker (det var säkrast så, haha)
Jag lade även en ögon make-up på henne, mest för skoj skull.
Det blev riktigt snyggt, skall nog få lärt henne ett och annat!

Vad har vi gjort mer? Jag är ju kattvakt åt söta Molly, som jag nämnt.
Idag var hon himla gosig och busig, var där en lång stund.
Men hittade ingen kattleksak så händerna fick agera.
Efter det pratade jag en stund med älsklingen, saknar honom nu.
Fick världens sötaste sms av honom för en stund sen, jag dog.
Har läst det 4 gånger och skall läsa det ytterligare en gång snart,
innan jag somnar. Han sover i våran säng i lägenheten, ensam.
Men imorgon eftermiddag/kväll så ses vi igen :D
Nu är det sovdags, har lite planer inför imorgon, så skall upp i tid!
God natt

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0