Roliga grejer på G

Oh boy, det krävdes inte mycket för att jag skulle ta mig i kragen.
Idag har jag varit en redig flicka skall ni veta! Let me tell you :)
Jag gick ju upp i tid imorse för att åka till arbetsförmedlingen,
jag har ju redan ett jobb (eller två om man ränkar med Mary kay)
men att jobba 1-2 dagar i veckan är på tok för lite.
Jag får panik och har lite rolia grejer på gång nu, snart så.
Mer vill jag inte säga, men att gå dit var ett krav.
Sedan har jag bokat in mina två första körlektioner på skolan nu.
Ja, ni läste rätt! Den första äger rum den 9/12, skall bli så kul!
Efter det åkte jag till farmor för att klippa och fika med henne.
Och nu kom jag precis hem, har övningskört med mamma en sväng.
Väntar på min älskade som är i Norrköping och jobbar idag,
eftersom dom inte är klara än så är han hemma sent :(
Men innan dess skall jag gå till Molly (katten) och gosa.

Kommentarer
Du heter? Julia [ Fotobloggen ] ♥

aha låter som roliga presenter:) en ny mobil , smink oc kläder hade inte suttit fel ;)

2009-11-25 @ 18:22:11
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0