Sovmorgon är förnamnet

Sovmorgon är bara förnamnet på de jag haft idag, nu.
Usch, är helt seg i skallen efter allt sovande, men det var skönt
Nu på morgonkvisten har jag bara halvsovit och drömt mig bort.
Med lite frukost i magen vaknar jag nog till liv igen.
Skall gå ut och gå om en liten stund, skall hem till vovven idag :)
Dock ser de ut som regnväder på utsidan nu och de vill jag inte.
Att promenera en halvtimme i regn är ju ingen höjdare?
Igårkväll var vi också ute och gick, jag och Mikael alltså,
det var riktigt skönt. Tog oss en rask promenad runt joggingslingan.
Behöver verkligen komma igång nu igen, det är alltid lika segt.
Men har man varit sjuk så har man!
Annars vet jag inte riktigt vad som händer idag faktiskt, skall plugga,
kanske pyssla lite, men vi har fortfarande inget nytt material.
Hur det än blir så hörs vi sen, nu skall jag ta en macka och sedan ut.

Kommentarer
Du heter? Sara

Åh vad roligt, på vilket sätt ska du vara modell och så? Yes, om några veckor är jag Makeupartist :) Jag sat toch funderade på det när jag kom in på bloggen, om det var så att det var härifrån jag kände igen dig eller inte, men då var det så :)

2009-11-03 @ 11:04:59
URL: http://sarajohansson.nu

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0