Tycker facebook är tråkigt nu för tiden

Alltså, när skall turen vara på min sida undrar jag.
Jag tror jag skall ta och beställa en portion med lycka.
Imorgon behöver jag en lagom dos lycka,
till helgen kan det ju vara skönt, den innehåller både mys och party.
Sedan behöver jag den största dosen någonsin i nästa vecka, tack.
Då var det avklarat, hoppas den dyker upp tills imorgon nu :)
Mikael skulle varit hemma för ungefär en timme sen, men inte då.
Hans buss har suttit i kö tills nu typ, därav min icke lycka just idag.
Jag är vrålhungrig och vi skulle träna. Får se hur kvällen urartar sig.
Sedan minns ni väl att jag ville flirta till mig en myskväll idag?
Det blir nog inte så mycket av den, som tur är kan vi ta igen det imon.
Skall kika runt lite i bloggvärlden, hörs om en stund säkert.
Förresten så är facebook tråkigt nu för tiden, eller är det bara jag?

Kommentarer
Du heter? LISA

Då ska jag googla. Min moster tipsade mig faktiskt om samma affär som du, hihi. Jag bor ju i ett litet samhälle och vi har inga såna affärer här men imorgon ska jag till skolan så då får jag springa ner på stan. Vart bor du?:) uppåt eller neråt?

2009-11-19 @ 18:51:01
URL: http://liisamax.blogg.se/
Du heter? carro

sv : jag går sam-ekonomi :) j håller med dig om facebook , ganska tråkigt och uttjatat ibland faktiskt men man kan ändå inte hålla sig borta tyvärr haha ;)

2009-11-20 @ 17:30:05
URL: http://carrosj.blogg.se/
Du heter? Jess

japp Facebook har blivit ganska tråkigt. Men fortfarande lika beroendeframkallande.

2009-11-21 @ 11:56:47
URL: http://yiskha.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0