19års kris

Espressomaskinen var så snygg, hur nu en sån kan vara de?
Jag jobbade på kafé idag igen (känn ironin i ordet jobbade)
Jag gjorde en satts choklad och cocosbollar som skall säljas i veckan
så tar ni vägen om kafé te & ting i stora höga så får ni smaka på dom
det lär ju vara dom godaste cocosbollarna ni nånsin smakat på!
Från chokladbollar till ikea till badtunna och nu sitter jag här. Effektivt va?
Vi tog en sväng på IKEA påvägen hem förut, hittade lite nödvändiga saker.
Sedan fanns det massa annat, lite mindre nödvändigt, men vi höll oss
pga olika anledningar iofs. Vi tar dom mindre nödvändiga grejerna nästa gång.
Efter Ikea dumpade vi lite grejer här i lägenheten och tog oss en bit mat
jag var inget vidare hungrig men fick i mig lite god paj från Kafé te & ting ändå
Tacos och chorizpja fick vi med oss hem. Smarrigt :)
Så till sist åkte vi hem till min kära mor som nu är ensam (pappa är på älgjakt)
och tog oss ett dopp i tunnan, så himla skönt. Det är som bäst när det är kallt ute.
Vi satt där och tjatade en del, bla om julen. Det fick mig att längta nått så fruktansvärt
Ikeas julpynt gjorde ju inte saken bättre, kanske där känslorna började?
Jag vet att det är tidigt, men jag är så barnslig fortfarande och drömmer mig bort
om den perfekt julen. Sedan fyller jag ju år 4 dagar innan aftonen så nog längtar man.
Men denna gången vill jag inte fylla år, har aldrig hänt mig innan men 19 känns så,tråkigt?
Helt plötsligt börjar jag bli vuxen och det har jag lixom ingen lust med.
Jag fyllde ju precis 18? Kan jag inte få stanna där ett tag till? Det har gått så fort.
Kan väl säga att jag har 19års kris, haha. Det är nog det jag lider av.
Ni skall se att om en månad eller nånting så räknar jag ner till dagen här på bloggen
brukar vara så. Det är ju trotts allt mysigt att fylla år!
Nu är det dags att skutta i säng, jag skall till tandläkaren imorgon. Vill inte!
Hur värt känns det att gå upp klockan 7 och äta frukost för att åka till tandläkaren?
Ganska ovärt, eller hur? Då tänker ni, ät inte frukost då Lina lilla, så enkelt är det.
Men där har ni fel, för jag skall nämligen fixa början till ett hål och få bedövning
vilket betyder att jag inte får äta på några timmar. Så jag äter jag inte frukost kl 7 imon
så kommer jag antagligen svälta ihjäl. Alltså lägger jag mig och äter frukost kl 7 ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0