Ansiktsbehandling

Sitter med datorn i knät och snackar med pappa lite :)
Väntar på Mikael som kommer hit med tjänstebilen snart
sedan skall vi åka till maxi och handla. Tycker det är kul
är man lite skadad om man till och med gillar att handla mat?
Jag har gjort mitt första amband idag, de sitter runt handleden nu
ingen bild dock men det kommer nog. Väntar fortfarande på pärlor
Kursen med armband och läder är den 9/11, kanske väntar tills dess.
Annars så har jag inte gjort så mycket mer än att ta det lugnt
tog mig ett varmt skönt bad med en ansiktsbehandling, lyxigt va?

Kommentarer
Du heter? anne

jag tycker också om att handla! ;) vi kan vara skadade tillsammans ^^

2009-10-27 @ 17:24:49
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0