blog awards

Vart tog alla läsare vägen? Har dom gått och lagt sig kanske?
Trist. Med min nya design som också har egna kategorier kommer dom
Då kommer jag till och med läsa min egna blogg haha.
Att ta lite tid åt att läsa teori har gått sådär, jag ger det ett försök till nu
Skall slita mig från datorn, bokstavligt talat och kasta mig in i boken :)
Men jag var ju bara tvungen att kolla alla bilder från Blog awards.
Efter teoriplugget skall jag deppa lite, missade ju Gossip girl igår?
Det är inte okej, skall kolla på avsnittet imon och sedan varenda söndag.
Har ställt påminnelse varje söndag nu haha. Lär behövas!
Jag kollar aldrig på tv nu förtiden så jag glömmer att jag följer ett program.
Låter kanske knasigt men thats me :)
Sov nu så gott ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0