Bloglovin och enchiladas

Sådär mina nära, kära och även folk jag inte känner
nu kan ni följa min blogg på bloglovin!
Inte för att jag tror på någon direkt bloglovin storm men ..
det är några som frågat och sagt till mig att bli medlem så why not?
just nu sitter jag här med min nya tunika från Gina och en stickad kofta
Den är lång, varm och mysig. Precis vad jag behövde :)
Väntar på Micke som är en liten hurtbulle och är ute på en springtur
när han sprungit klart, andats lite och duschat kommer han hit
för att hämta upp mig så vi kan åka och handla!
Efter det sticker vi till lägenheten och lagar lite middag, hittade en ny grej
Ni kommer väl tröttna på den frasen snart? haha
Enchiladas med kyckling skall vi prova oss på idag tänkte jag. lätt men gott?
Hoppas jag att det är. Är ju inte frisk som jag hoppades på :(
Så en enkel och god middag får det blir. Har aldrig ätit enchiladas innan
Påtal om den uttjatade frasen om "nya recept" stup i kvarten, det finns en anledning
Vi måste ju laga mat varje dag, äta bör man annars dör man, ni vet?
Och eftersom vi är nyblivna sambos (halvsambos kan man väl kallas oss)
så har vi ju ingen direkt standardmat som vi äter på veckorna.
Inga tråkiga rätter som man fått hemma i ungefär 19år utan här provar vi nya grejer!
Därav mina nya recept hela tiden, get it? ♥

Kommentarer
Du heter? Mikael

Älskling vi har ju gjort Enchiladas innan ;)

2009-10-13 @ 11:56:09
Du heter? Lina

men då hette dom inte så .. då hette det bara kycklingrullar haha. men det har du rätt i :)

2009-10-13 @ 19:20:47
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0