Världens bästa jobb!

My god! Jag har ju världens roligaste och bästa jobb!
Jag vågar helhjärtat säga det, här på bloggen haha
Och nu skall jag sova för att orka upp och jobba på salongen
Jobbar på salongen hela dagen imon 9-18 och på lördag :)
Känner mig faktiskt riktigt taggad coh det är härligt, det behövs.
Om ni inte redan räknat ut det har jag haft en kanonklass!
Det är så fruktansvärt roligt, jag har verkligen hamnat så rätt
är riktigt glad att vågade prova på det här! Kanon :D
Pjuh, skulle egentligen behövt springa nått varv eller två just nu
så jag får ur mig all lycka, eller inte ur mig men bort med energin
Jag går ju på högvarv fortfarande.
Men det är lika bra att krypa ner under täcket och ladda inför imon!
Men hörni, kika in på tradera! Ett par svarta pumps med spänne där fram
storlek 40, gillar den detaljen. Just nu ligger de på 1kr! Så buda på
Sov som prinsessor och prinsar allihopa, det skall jag göra. Natti ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0