Jobbveckan börjar ikväll

Dagens första inlägg blev aningen senare än vad jag tänkt mig.
Efter att Mikael sagt hej då och stängt dörren försökte jag somna om
as always, men jag mådde så fruktansvärt illa? Det funkade inte.
Det resulterade i att jag började tänka massor, på jobb och allt möjligt
kvart över 7 ringde mamma och berättade att vovven inte mått bra inatt.
Så istället för att ligga där och ha "illamåendeångest" så cyklade jag hem.
Bajs vad kallt det var imorse! My god. Men det gjorde mig lycklig
för imorgon när jag cyklar till salongen skall jag såklart ha mina skinnhandskar!
Efter att jag fått trycka i mig lite yoghurt till frukost började jag kolla på dvd:n
ni vet den med klipptekniker som jag fick av min chef! På engelska ..
kom min trötthet! Så nerbäddad under mammas duntäckte sov jag en stund.
Så nu tänkte jag ta en sväng med vovven och sedan en skön dusch!
Det är ju idag min jobbvecka börjar, jag har klass ikväll, skall bli så kul
sedan jobbar jag på salongen både fredag och lördag :)
Hoppas jag mår bättre bara, det är ju nu min vecka börjar som sagt.
Nej nu får det hända lite grejer här, efter duschen and so on kommer det upp bilder
Jag är nämligen världens lyckligaste tjej! Ni skall få se bilderna sen ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0