Försmak av handgjorda julkort!

Tjingeling, skriver inte så mycket nu utan ger er ett bildregn
Faktiskt på julkorten som redan börjat göras.
Håller på med demovarianter nu som kommer synas lite varstans
På salongen, Fashion house i Mölndal och kanske Kafét i Stora höga. KUL!
Korten kostar mellan 25-30kr och kan ändras efter erat egna tycke
vi gör ju dom för hand så ändringar är inga problem. Ta er en titt
Nu ger jag er bara en försmak, i nästa vecka skall det handlas nytt material
plus att jag inte använt mig av alla tekniker vi sysslar med på korten.
Så det här är bara för att bli lite varm i kläderna! :)
More to come så att säga.  KLICKA PÅ BILDERN SÅ SER NI ORDENTLIGT





Kommentarer
Du heter? Johanna

Duktig är du! De är jättefina. :)

2009-10-21 @ 13:47:20
URL: http://johannamathilda.blogg.se/
Du heter? egor

jättefina ^^

2009-10-25 @ 10:46:12
URL: http://egorsamarin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0