Feber och lycka!

Febern har slått till, bara så ni vet. Illa mår jag också
Men annars är allting jätte bra med mig, mer än bra nästan :)
Vi har precis beställt x2000biljetterna till och från Stockholm nu!
Det skall bli så roligt. Det sköna är att det blir den helgen vi planerat
Och vi kommer hitta på massa kul saker!
Roligheterna bara trillar in, särskilt idag en söndag som denna
Idag har vi ju varit uppe och firat Matz som har fyllt år i veckan
så det blev en god middag på en grekisk restaurang i Stenungsund.
Efter det tårta på det bästa kafét nånsin som ligger i stora höga.
Hur som helst, påvägen hem så skulle vi åka förbi mamma och pappa
dom hade, konstigt nog och utan anledning, en present till oss?!
Så när vi kom hem fick vi sätta oss bredvid varran i soffan och blunda
i knät får vi en jätte stor låda som visar sig vara en dammsugare!
Så himla grymma är dom. Den kom lixom bara sådär, eller nej jag skall berätta
jag och Mikael har nämligen kommit överrens om att jag skall köpa en
så när jag fick min lön, klagade jag hemma vid middagen med mina päron
att jag hellre ville köpa lite kläder än en dammsugare! Och det snappade dom upp
Så en körsbärsröd liten dammsugare har vi nu som funkar kanon.
Sedan snappade Mikaels mamma upp att jag gillade en röd klotlampa från Ikea
så en sådan fick jag av henne idag, hihi. Känner mig inte alls bortskämd
med tanke på det fina armbandet jag fick av Mikael när han var i Sigtuna :)
Nu är det dags att somna och om mitt illamående håller sig så får jag tänka,
tänka massor på Stockholm och alla underbara människor i mitt liv♥



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0