FF=FajitasFredag

Det var en skön dag på salongen idag skall ni veta :)
Barn är ju för gulliga, ibland och i lagom dos av dom haha
Det var kul för jag klippte Felicia eller fille som jag döpt henne till
har varken klippt eller trättat henne innan bara "pratat" över nätet.
Efter jag larmat och låst satte jag mig på cykeln hem till lägenheten
och efter ett besök på hemköp började vi laga fredagsmiddagen
som ikväll blev kycklingfajitas med tortillas, sallad och annat till.
Ni får njuta av lite bilder, snart kommer slutet på idol sen ska jag sova
Jobbar imorgon igen, kul!
Minns ni att jag berättade om ögonen? Nån släng av inflammation är det
Det är synd för man får ju inte sminka sig då och jag skall på fest imon?
Ingen bra kombo om man frågar mig. Kanske får fira henne ensam i veckan?
Det hade varit himla mys faktiskt :) Får se hur ögonen mår imon! Ha det bäst ♥



Kommentarer
Du heter? nicole

haha ah, ticksryck ;)

2009-10-02 @ 22:30:14
URL: http://nicolefagerholm.blogg.se/
Du heter? Felicia

Det va jätte kul :D Och jag är så nöjd med mitt hår va :D tack så jätte mycket !

2009-10-03 @ 15:47:09
URL: http://moorrr.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0