Goodiebags

Sådär, då har till och med Lina varit duktig idag, på en måndag.
Måndagar är alltid så sega tycker jag, förutom då det närmar sig kväll.
Skall strax gå till bussen för att ta mig till Mölndal och Fashion house
påvägen hämtar jag upp Olivia och sedan möter vi Felicia.
Dessa två grymma tjejer skall följa med som mina gäster/modeller, kanon!
Dom är även lite sugna på jobbet så kanske blir vi kollegor, grymt.
Men jag skall ine hoppas på för mycket hihi. Det har man ju lärt sig.
Julkorten är redo, känns lite knasigt att folk skall titta på dom och beställa
Men kul skall det bli! tänk om samma sak kan hända mina armband :D
Nu måste jag fixa det sista, som min gäst får man en grym goodiebag
det låter så töntigt så jag lägger alltid ner en godis, ingen goodibag utan goooodis?
Ha en grym kväll allihopa, är jätte taggad och hoppas på en grym utbildning.
Skall sitta där och snora å hosta på allihopa, mohaha

Kommentarer
Du heter? charlie

jahaaaaaaa:d haha sorri, vart i gbg? :) ahde flickvän där förr!

2009-10-26 @ 22:42:17
URL: http://redandblack.blogg.se/
Du heter? charlie

nooo idea haha :(



nära partille?

2009-10-26 @ 23:04:54
URL: http://redandblack.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0