Jag är vuxen nu

Behöver bara klaga lite innan jag skriver om dagens planer.
Huvudet gör ont (skall ta en alvedon) näsan är jätte snorig
(skall snyta mig och ta nässpray) och halsen är slemmig,
kanske en kopp te till den? Då blir nog allt ganska bra ändå :)
förövrigt skall jag kila upp och pyssla med lite julkort, kanske två
Dom skall på utställning idag på Fashion house i Mölndal, kul
Hoppas någon beställer så jag får en anledning att köpa material haha.
Jag har redan varit riktigt duktig idag, ringt två samtal. Det är bra!
Jag anmälde mig och Johanna till två smyckeskurser vi skall gå i november
Sedan ringde jag banken, det var jobbigt, men jag har tagit bort mitt kort
alltså mitt electron kort. För nu är jag så vuxen och har ett riktigt visa.
Jag skall på utbildning ikväll och har då med mig två grymma tjejer som gäster.
Skall skriva ut lite grejer till dom och fixa en goodiebag + ta fram produkter.
Sedan skall det beställas lite pärlor, har hittat en sida utan frakt. Goodie good
Nu sätter jag igång, först en liten huskur sen pyssel. Hörs nog sen

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0