Jag vann!

Skrapade min trisslott på nätet igår hos Svenskaspel.se och vet ni?
Jag vann! 50spänn gånger 2. Jag måste berätta den lilla historian
Jag fick en trisslott av Tradera som man då skall skrapa på internet
Visst, jag gick in igårkväll och började registerera mig.
Det sista stegen i registreringen skulle jag fylla i mitt kontonummer
helt idiotiskt tänkte jag, jag vinner ju inte ändå. Trisslott på nätet lixom?
så det sista steget hoppar Lina över medans Mikael säger: skyll dig själv
Jag klickar mig fram till trissen och börja skrapa med en låtsas tia
får fram tre stycken 50, vi vet alla vad det betyder, eller hur?
skrapar även fram en x2 vilket betyder att jag just vann 100spänn!
På en fjantig triss på nätet? Haha. Helt lycklig börjar jag kolla runt efter överföring
och hittar det men eftersom jag inte registrerade varken bank eller kontonummer
så får jag nu fylla i en blankett med dessa uppgifter och posta till svenskaspel
nere i Visby, Suck. Jag har ju inte direkt bråttom att få mina 100kr men ändå.
Typiskt mig det där :)
förövrigt har jag ingen feber idag, finally, men jag är helt seg och trött i huvudet.
Så jag tänkte kolla på film eller nånting men vet inte vilken?
Plugga teori står med på mtt schema men huvudet är ju helt efter.
Men jag har en hel dag på mig som tur är :)
Får se, vi hörs sen igen ♥



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0