Kan man låta bli?

Det står en skål med lösgodis på bordet bredvid mig
jag klagar på mig själv eftersom jag äter ifrån den hela tiden
Mamma säger att jag skall låta bli bara, men hur lätt är de?
Det är livsfarligt med godis i närheten när man är lite hungrig.
Har varit ute och kört en stund med den nya bilen, kanon :)
Kan nog bli bra det här. Skall köra mycket inför min långkörning
Har Ge-kås som destination den 12/11, skall bli kul att köra långt!
Förövrigt väntar jag på att Mikael skall dyka upp
Sedan kan jag inte riktigt bestämma mig för vart jag skall äta,
antingen här med mammsen och pappsen eller med Mikael.
Det är väl dagens stora i-landsproblem kan vi ju konstatera.
Borde ta nått litet att äta istället för att proppa i mig godis, hörs sen

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0