läppen hänger ..

Usch, var hos tandläkaren imorse igen, samma tid 7:40
vilket betyder att min klocka ringde 7:00. Inte okej
Jag som för en gång skull inte behövde cykla hem på morgonen
tänkte att jag skulle ta mig en riktig slappismorgon, men icke
Det var ju dags att fixa till en tand. Så nu är halva käften bedövad
Känns värre denna gången än sist, halva mitt ansikte hänger.
Jag börjar bli hungrig men kan inte äta än, då tuggar jag på mig själv
Jag funderar faktiskt på att ta mig en härlig promenad hem ändå,
det är helt sjukt fint väder och lägenheten känns så läskigt tyst.
Jag är så sugen på att pyssla och greja hemma en stund.
Så kan jag cykla hit sen igen för jag hade tänkt baka bröd idag
sen så skall det städas och jag skall fixa draperiet vid sovalkoven :)
Jag tar och går hem faktiskt, en liten stund, jag har ju hela dagen på mig
städa hinns det ju med ändå. Vet inte om vi kanske ska handla sen med?
Min älskling är i Borås och jobbar hela dagen idag, får se när han kommer hem.
Nu skall jag pälsa på mig kläder och vandra med min hängande läpp haha ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0