lockar med plattång

Nu blev jag påmind om att jag faktiskt skulle bada idag :)
Skönt. Men först har jag lite andra grejer att syssla med.
Skall prova att locka mitt hår och testa en annorlunda friss
Men får locka med den lilla plattången, det blir bra ändå.
Annars händer det inte så mycket, har precis pratat i telefon
25minuter med min chef. Det behövdes och det känns bra nu
Orkar inte dra hela historiern här i bloggen för den är ganska lång.
Om inte annat blir den det när jag berättar, är bra på detaljer.
Men det känns bättre och det är ju skönt. Måste lära mig livet!
Ibland är det tufft och jag måste lära mig att allt inte är personligt,
jag har märkt att jag är väldigt bra på det. Ta åt mig personligt.
Kan man kalla det egenskap? Kanske? I don't know
Nu skall jag fixa ordning lite, rummet ser ut som kriger också
Hörs sen babes

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0