"lyxmiddag"

Gokväll bloggen och alla söta människor i vårat land :)
Här sitter jag i min ensamhet, helt knäpptyst i mitt rum, skönt.
Tre tända ljust står i fönstret och allt som hörs är smatter från tangenterna
Som ni då kanske förstår är jag hemma i huset, i mitt egna rum
Mikael sms:ade precis godnatt så nu sover han som en stock.
Även jag tänkte ta och krypa ner under täcket, känner mig lite seg
Skall ladda inför imorgon tänkte jag, då är det make-upkväll!
Skall bli riktigt roligt, särskilt då jag har med mig Annelie och Johanna.
Innan jag kryper ner och försvinner för några timmar skall kolla runt,
läsa lite bloggar och hälla i mig minst en liter vatten.
Jag är helt sjukt törstig?! Kanske var våran "lyxmiddag" vi åt salt?
Jag och Mikael lyxade till det då vi åkte från Sandra och Basse
vi tog vägen om (enligt Mikael och GT) göteborgs bösta kebabställe
men jag var inte ett dugg sugen på sån där slaffsmat så jag åt istället
köttbullar, mos, lingon och brunsås. Det var himla gott och mätt blev jag.
Men törstig som ett as är jag nu, så vatten, bloggar och sen sova ♥

Kommentarer
Du heter? Mikael

GT? :o

2009-10-20 @ 10:50:10
Du heter? Lina

GP eller vadfan det nu var?

2009-10-20 @ 11:01:16
URL: http://energetic.blogg.se/
Du heter? Lina

GP eller vadfan det nu var?

2009-10-20 @ 11:01:24
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0