Massage

Är jag inte en snäll flickvän så säg? Nu skall ni få höra
Har efter middagen som jag lagade givit min Micke massage.
Fick jag någon? Näpp, för jag är sjukis. Inte bra då
Men vi vet alla vad han har att vänta sig i Stockholm nu?! :D
Jag vill hem och hämta två klänningar som jag skall visa imon,
vet inte om jag nämnt det men skall vara modell igen.
För Liselott på salongen som har ett slutprov i en färg+make-upkurs.
Skall bli otroligt roligt, då hon skall styla mig från topp till tå.
Efter det är det kort i studio som gäller. Det gör mig lite nervös faktiskt
Jag har sagt att hennes slutprov kommer kick some ass, men hjälp
Haha, ibland har jag en stor mun alltså men vi löser det.
Kul skall det bli iaf :)
Hur som helst, min poäng med att berätta om klänningarna var
att Mikael ligger utslagen i sängen efter min otroligt sköna massade
så han orkar för allt i världen inte säga sig i bilen för att hämta nån klänning.
Skall man behöva cykla och hämta dom alltså? Det finns inte i min värld
inte just nu i varje fall. Får flirta lite med honom så går det kanske :)
Förövrigt var det en bra dag på jobbet idag, hade trevliga kunder.
Dock en helknasig gubbe som jag bara var tvungen att stå ute med,
efter att han gått frågade Liselotte vad fan han höll på de? Haha
Imorgon får jag sovmorgon till 10 igen, skönt. Efter jobbet skall vi packa!
förstår ni att jag skall åka till Stockholm på fredag? X2000 och allting.
Så himla bra skall allting bli. Vi hämtade Rise Againstbiljetterna igår med, kanon
Nu får jag fjäska med Micke, klänningarna behöver mig, haha

Kommentarer
Du heter? cecilia

hoppas att din kväll blir toppen :D

2009-10-28 @ 20:35:42
URL: http://ceciliala.blogg.se/
Du heter? natta

snäll du är :) sant där inte bra att få massage när man är sjuk.

är utbildad spa terapeut :D

2009-10-29 @ 12:46:16
URL: http://natalies.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0