My god, kvällen..

My god, kvällen har gått från grym till sämst flera gånger om.
Skall förklara så ni hänger med någorlunda iallafall :)
Åkte in för att käka en enkel middag och gå på bio med Micke
Det gick ju bra, bion var bra men absolut inte som vi tänkt oss.
Vi kom ut och när Mikael frågade mig vad jag tyckte svara jag: Eeeh
Helt stum, men jag kan ändå säga att den kan ses, den var inte dålig!
Vi sammanfattade det hela som bra men inte som vi trodde.
Medans vi väntade på bussen gjorde jag min hals en stor tjänst,
kilade in på Espresso House (som till min förvåning hade öppet)
och köpte med mig en stor kopp te! Av smaken Söderdröm, riktigt smarrig.
Hade jag inte unnat min hals de hade den antagligen tagit självmord..
Vi satte oss på bussen och småpratade hela vägen hem, inte så intressant kanske.
Vi pussar varandra hejdå, eftersom jag skall sova hemma återigen.
Har ju en liten sjukling till vovve här hemma som jag håller ett öga på
Imorgon skall jag dock till stan med Johanna, så jag vaktar bara hela dagen.
Hur som helst, hem kommer jag och mamma säger att hon har en tråkig nyhet?!
Det första som ploppade upp var hunden och hennes operation osv,
i andra tanken ploppade den nya bilen upp, skulle vi inte få behålla den?
Mamma säger: Ni kan inte låna lägenheten i Stockholm ..
Jag tappar hakan (bokstavligt talat)och frågar om det är sant?
Ja, tyvärr så är det de. Håkan har ringt och det är så himla tråkigt!
Tjejen som äger lägenheten hade hjärnsläpp då hon lovade bort den till er..
Tydligen så bara måste hon ha den just den helgen!
Då kom mina tårar och hälsade på. Jag ringde Micke å började böla i luren
Men, olyckan vänder till nått ännu bättre, håll i er nu!
Vi skall bo på ett av Scandics hotell på Lidingö, precis vid vattnet :D
Låter inte illa va? Med hotellfrukost och hela köret, den är viktig förstår ni.
Jag som bott på hotell, kanske tre gånger i mitt liv? Är helt lycklig :)
Så lycklig lägger jag i sängen och tänkte då blogga som jag gör nu när lyckan vänder
Jag lägger mig ner med laptopen i knät och skall rätta till kudden under mig,
då böjer jag mig lätt framåt. När jag sedan lutar mig tillbaka följer datorn med
så jag får kanten på skärmen rakt på näsan!
Ont som fan gjorde det men näseblod, det slapp jag! Kanske turen vände igen?
Nu har jag tagit en alvedon (för halsen mm, inte näsan) och skall sova ♥

Kommentarer
Du heter? Johanna

woh :o tur att det löste sig!!

2009-10-21 @ 23:12:49
URL: http://johanna.mathilda.blogg.se/
Du heter? Elin [ n e v n a r i e n ]

men åh så roligt! :D

haha det är jobbigt att vara sugen men inte kunna fixa, det tycker iaf jag ;)

2009-10-21 @ 23:32:19
URL: http://nevnarien.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0