Operationen gick bra <3

Min älskade lilla sockersötasnuttiplutthund ♥ (överdriver en aning)
Men min älskling till hund är opererad nu och allt har gått fint.
Veterinären ringde precis till mamma som i sin tur ringde mig
Har väl inte skrivit om det allt för många gånger här i bloggen
men Fliza som våran vovve heter har fått en tumör,  i bröstet
jag upptäckte den för nån vecka sen då jag gosade med hennes mage.
Det visade sig vara en tumör så nu är hennes två nedersta bröst borta.
Men det gick kanon, hon sover fortfarande och skall vakna upp
Pappa hämtar henne sedan så hon får komma hem :)
Sedan skall hon äta smärtstillande i 10dagar. stackarn
Det värsta är att jag vet precis hur ont hon har det och det är förjävligt
Det är faktiskt exakt 6månader sen idag som jag opererade mig.
Jag tänker på henne hela tiden, så jag lägger upp en bild.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0