sick

Firar kanelbullensdag en dag tidigare faktiskt, det är ju så gott
Köpte med mig kanelbullar hem, kom precis hem från jobbet nämligen :)
Gick bra på salongen idag fast jag mår inte helt 100.
Det känns precis som om det ligger och lurar en förkylning i mig
men den bryter aldrig ut. I torsdags mådde jag ju illa hela dagen,
igår hade jag ont i huvuvet, frös massor och kände mig hängig, ni vet
och idag samma sak! Feberkänslan är där men ingen feber fast huvudvärk!
Och jag som tänkt fira Sahra och skall på kalas imon! Åh så typiskt.
Men jag har kommit på en idé till Sahra som jag dock inte tänker avslöja här
För i veckan skall jag väl må bättre? Min idé är kanonmysig och grym
så hon inte känner att jag inte firar hennes alls, eller hur :)
Då får dom ju tyvärr ha en toppenkväll utan mig men vi tar igen det!
Skall få i mig lite mat tänkte jag, kanske blir lite bättre då?
Ha en grym lördag babes ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0