SNÖ of sweden

För er som hänger med så är kanske detta inlägget no big deal
Men, igårkväll kom ju min efterlängtade pojkvän hem ifrån Sigtuna
Efter att vi ätit en god middag, som jag förövrigt lagat, haft lite mys
så slänger han ett paket på mig. En svart karton från SNÖ of Sweden
Mina ögon började nog tindra med en gång, ikapp med armbandet!
Så himla gulligt. Detta har han gått och köpt till lilla mig :D
Jag blev så lycklig och jag är så himla glad att jag har dig, Mikael!!
Idag är det ju den 1/10 vilket betyder att vi har varit tillsammans 17månader ♥
Tack så mycket för det fina armbandet älskling och grattis på våran dag
Du är bäst!



Kommentarer
Du heter? maddie

sött armband!

2009-10-01 @ 15:13:41
URL: http://princessmaddie.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0