Typiskt mig

Tandläkaren gick bra, inga problem lixom så nu hänger mitt ansikte
halva iaf. Det känns som att min kind är tusen gånger större
så känner jag inte när jag biter ihop heller. Ni vet säkert hur det är?
Men jag måste ändå berätta en rolig grej jag lyckades med hos tandläkarn.
Självklart skall jag lyckas med nånting som är så typiskt innan jag går.
Precis när jag klätt på mig igen, jacka, halsduk, väska och skall säga hej då
tar jag även upp mina nycklar ur jackfickan. Ut flyger det en röd klubba
och landar mitt på golvet. Hahaha, det är ju så himla typiskt mig!
Jag tog upp den skrattade och sa hej då. Sen tänkte jag på hur typiskt det var
Mikael blev ju inte ett dugg förvånad, haha.
Dom får tycka vad dom vill tandläkaren och hennes assistent, dom skrattade också.
Jag skall ju dit igen på torsdagmorgon, precis samma tid och göra samma sak.
Fast inte på precis samma sida eller på precis samma tand :)
Jag vet inte om man kanske skall lägga sig i sängen en stund till?
Har fått ont i halsen under natten och näsan är täppt. Blir jag aldrig frisk?
Jag lider nog av "förkylningsomaldrigförsvinnersjukan" ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0